Met het team
Where focus goes
energy flows
Al meer dan 10 jaar heeft CitySense als de verborgen parel van Utrecht ruim 1.500 evenementen georganiseerd en gefaciliteerd. Vele gasten en bezoekers zijn er verrast met gastvrije service en culinair hoogwaardig eten en drinken. Het verrassend meedenkende team van professionals zet in op co-creatie. Team CitySense laat je boven verwachting ondervinden.
Dimitri Chalos
Founder
Out of the box | Delen is vermenigvuldigen | Passie voor Food & Drinks | Trotse vader 4 kids | Griek in hart en nieren
Linda van Haren
Senior Sales & Marketing
Gastvrijheid in het bloed | Flexibel | Bourgondiër | Moeder van 2 | Wat je aandacht geeft groeit | Rugbychick
Nick Winkel
Senior Operations & Events
Sportfanaat | Eerlijk | Flexibel | Resultaatgericht | Food & Drinks | Collegiaal | Meedenkend | Grappig | Zelfbewust
Daphne Kuik
Trainee events
Sociale duizendpoot | Oog voor detail | Georganiseerd | Denkende doener | Gastvrij | Hobbykok
Tessa Deltour
Marketing & Communicatie medewerker
Spontaan | Eerlijk | Resultaatgericht | Gratis Dikke van Dale & spelling controle | Grappig | Food& Drinks | Social Media | Hotello | Creatief
HOE het begon
Founder CitySense
Dimitri Chalos vertelt:
‘In mijn 40 jaar als Utrechter van Griekse afkomst zie ik het stadje veranderen in een City. Sense omdat zintuigen prikkelen en beleving een toegevoegde waarde is. Zo is de naam bedacht tijdens een gezellige brainstormsessie op een Paasdag in 2012 met mijn gezin. Zoals vaak ben ik ook hier de uitdaging aangegaan om iets bijzonders van een bijna historisch theater te maken dat op een souterrain ligt. Op deze plek in het bekende Jacobi Theater zette Tineke Schouten 35 jaar geleden haar eerste stappen om nu een van ’s Nederlands grootste cabaretiers te zijn. Dat het bedrijf van buiten niet te zien is, was voor sommigen een min punt. Ik dacht juist… dat is gaaf, want als de bezoeker binnen komt dan zegt ie: ‘WOW!’
Vanuit het concept zintuigenbeleving is op ludieke wijze ingespeeld op het versterken van de beleving door alle ‘senses’ te prikkelen. Geluid wat de oren streelt, indrukwekkend beeld van maarliefst 20 meter breed, keus uit wel 100 verschillende geuren die op het event worden verspreid en natuurlijk eten en drinken waar het water je van in de mond loopt. Maar na 10 jaar succes, was het in 2022 tijd het oude concept onder de loep te nemen. Past het nog bij de huidige tijdsgeest en dient het nog het doel? Zo ja, welk doel is dat eigenlijk? Door diep te graven en creatief te brainstormen ontstond in een strategiesessie de vernieuwde positionering en het vernieuwde eventconcept van CitySense: Focus AAN . UIT. Hierin zijn oude elementen verwerkt en is verdieping aangebracht in het gedachtegoed waar CitySense haar bestaansrecht aan ontleend. De grote ‘waarom’ die voor ons allemaal zo belangrijk is.’